Objednávky prijímame predovšetkým prostredníctvom webovej stránky, kde môžete sledovať ich priebeh. Po prihlásená tu nájdete všetky potrebné informácie o firme, ktoré sú pre bezproblémovú každodennú prácu potrebné. Patria medzi ne:
• úverový rámec
• obratové štatistiky
• zľavy
• cenníky
• služby
• informácie o produktoch
• otvorené objednávky
• predchádzajúce objednávky
Samozrejme, vaše objednávky nám môžete stále posielať faxom či emailom. Vaša objednávka musí obsahovať objednávkové kódy produktov a množstvo objednaného tovaru.
Prosíme, prečítajte si pozorne naše obchodné podmienky.
Ako postupovať pri reklamácii tovaru?
Séria praktických rád na správny postup:
Vratka
Našim odberateľom zabezpečujeme možnosť vrátenia tovaru za nasledovných podmienok:
Vrátiť tovar nie je možné v nasledovných prípadoch:
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
Predávajúci vrátený tovar prekontroluje a preskúša a v prípade, že tovar nezodpovedá horeuvedeným kritériám, bude kupujúcemu vrátený.
Mechanicky poškodený, nedodaný, navyše dodaný tovar
Pri preberaní zásielky je dôležitá dôkladná kvalitatívna a kvantitatívna kontrola tovaru.
Zvýšenú pozornosť prosíme venovať krehkému, nadrozmernému tovaru a balíkom nezalepeným páskou Victoria, ktorou sa zalepuje každý balík predávajúceho.
V prípade poškodenia prepravného obalu, samotného tovaru a v prípade prepravného obalu nezalepeného páskou Victoria je potrebné s prepravcom spísať škodový zápis, čo slúži ako podklad k reklamácii.
Reklamácia na mechanicky poškodený, nedodaný tovar sa prijíma do 2 pracovných dní od dátumu prevzatia tovaru. Reklamácia zaslaná po určenom termíne nebude uznaná.
Reklamačné konanie v prípade poškodeného, nedodaného tovaru začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
Zvýšenú pozornosť prosíme venovať paletovej, kamiónovej dodávke. Aby sme Vám vedeli byť nápomocný, prosíme problém hlásiť po jeho bezprostrednom zistení.
K riešeniu reklamačného prípadu kupujúci potrebuje zabezpečiť nasledovný dôkazový materiál:
V prípade, že CMR potvrdíte svojim podpisom a pečiatkou bez uvedenia zistených skutočností, čím vlastne potvrdíte prevzatie tovaru bez výhrad, nie je možné ďalej reklamovať.
Kvalitatívna reklamácia, reklamácia v záruke - servis
Kvalitatívna reklamácia sa vzťahuje výlučne na výrobné vady tovarov alebo na skryté vady, ktoré neboli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním, použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom, mechanickým poškodením alebo opotrebovaním, živelnými pohromami.
Právo zo zodpovednosti za vady sa uplatňujú u predávajúceho, u ktorého bola vec kúpená.
Ak je v záručnom liste uvedený Alwea právo zo zodpovednosti sa uplatňuje u Alwea, s.r.o..
Ak je v záručnom liste určený na opravu iný podnikateľ, ktorý je v mieste bližšom kupujúcemu, uplatní kupujúci právo na opravu u tohto podnikateľa.
Právo zo zodpovednosti za vady veci zaniknú, ak sa neuplatnia v záručnej dobe.
Reklamácia v záruke sa zamieta v nasledovných prípadoch:
Oprava predmetu reklamácie v horeuvedených prípadoch sa refakturuje kupujúcemu aj v rámci záručnej lehoty. Údržba a čistenie hociktorého výrobku nie je súčasťou služieb poskytnutých v rámci záruky.
Reklamačné konanie začína dňom, kedy sú splnené všetky nasledovné podmienky:
Rozdiely v cenách, expedičný poplatok
Predajná cena tovaru je pre kupujúceho platná dňom jej uverejnenia na webstránke.
Reklamačné konanie začína dňom doručenia riadne vyplneného reklamačného listu.
Požiadavku predávajúci posudzuje do 5 pracovných dní od jej obdržania.
Rovnako ako väčšina webových stránok, aj naša používa súbory cookie na zlepšenie používateľského zážitku. Pokračovaním v prehliadaní vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookie. Podrobnosti